GÓRAL

Przed ulewami

Sobota, 15 maja 2010 · Komentarze(5)
Miało być do parku w Sosnowcu Kazimierzu,ale jak zobaczyłem jak mi dziś jazda idzie to dałem se siana.Zimno mi było, nie pomgłem się rozgrzać, w ogóle to do bani.Poślimaczyłem się przez Piaski,Milowice na stawiki,a potem do domu.
Zimno jak na maj,nie pada,ale to tylko chwilka przerwy między tym co nas czeka w następnych dniach.
Oby prognozy się nie sprawdziły!!

wieczorem....

Czwartek, 13 maja 2010 · Komentarze(2)
Od kilku dni,kiedy wychodzę z rowerem na dwór zaczyna padać.Deszczu mam już po uszy....albo po piasty w rowerze...interpretacja może być różna według uznania.
20:20 wychodzę z domu,nie pada i jest sucho,to wyjątkowe szczęście.
Szybka rundka przez centrum Sosnowca w celu sprawdzenia nowego siodła.
Test wypada celująco,zobaczymy jak to będzie na dłuższej trasie,ale myślę że dobrze.
Przekonanie że twardsze siodła są lepsze chyba wydaje się być słuszne,ale to temat rzeka więc go nie będę rozwijał.
Ja czuję znaczną poprawę i to jest najwazniejsze.
Przyjemnie się jechało,szkoda że trzeba było wracać do domu.

Z przygodami...

Niedziela, 9 maja 2010 · Komentarze(1)
Trasa przed południowa:Sosnowiec - Czeladź - Będzin Grodziec - Sosnowiec Pogoń czyli dom.
W planach jest Rogoźnik,ale jedzie mi się jakoś dziwnie,mięśnie jak z kamienia,no ale toczę się do przodu.W Czeladzi na delikatnym podjeździe z zagrody wyskakuje jakiś burek,przyspieszam z prędkością światła,z 15km/h nagle robi się ponad 35km/h.Ciśnienie mi poskoczyło,adrenalina również.Dosłownie kawałek dalej zatrzymuje się aby złapać tchu kolejny burek leci w moim kierunku,był za ogrodzeniem,mimo to delikatnie odjeżdżam kawałek,o kurcze w płocie dziura czyżby kolejny sprint?Stojąc w miejscu to chyba musiałbym ruszyć na jednym kole,na szczęście właścicielka woła kundla.Jadę dalej w stronę Wojkowic,zimno,za lekko się ubrałem,zimny wiatr dokucza.W Wojkowicach postanawiam wracać do domu,czyli kierunek Grodziec,po drodze przejeżdżam koło Dorotki,ale dziś pod nią nie podjeżdżam, dalej już jest z górki aż za bardzo.Na zjeździe przy 50km/h nie powiem aby było mi zbyt ciepło,szybko docieram pod zamek w Będzinie i tam spotykam Tadeusza(pozdrawiam),z którym mieliśmy okazję widzieć się na Zagłębiowskiej Masie Krytycznej.Chwilę rozmawiamy i każdy jedzie w swoją stronę Tadziu na Pogorię a ja do domu.
Trasa po południowa:Sosnowiec - Mysłowice - Szopienice - Sosnowiec.
Postanawiam pokręcić jeszcze trochę,pogoda się trochę poprawiła,jest przyjemnie i chyba trochę cieplej niż przed południem.Tym razem już bez przygód,mały relaks na stawikach i powrót do domu.
Tym razem jechało się o niebo lepiej:)

Dawno nie padało....

Sobota, 8 maja 2010 · Komentarze(4)
Po !6stej wyruszam,kierunek nieznany.Patrzę na niebo,niby ładnie,jednak coś podpowiada abym zbyt daleko nie wybierał się.Tyle co wsiadam na rower,czuję że chyba w krótkich spodenkach i koszulce to chyba na dłuższą metę nie będzie za dobrze.Przed wyjściem z domu spoglądałem na termometr,pokazywał 24 stopnie,wyglądałem przez okno wydawało się że jest ciepło,niestety rzeczywistość okazała się inna więc zawróciłem do domu aby się przebrać.Podejście numer 2,wychodzę jadę w kierunku parku Sieleckiego gdzie słychać jakiś zespół gra więc coś tam się dzieje.Po drodze spotykam syna,chwile rozmawiamy,nadciągają czarne chmury,zaczyna kropić,odechciewa mi się jazdy.Wracam do domu po chwili leje tak że domu na przeciwko nie widać.
Zrobiłem dziś życiowy dystans,pewnie będę się po nim regenerował przez tydzień.
Życzę wszystkim dużo słońca,którego ostatnio jest jak na lekarstwo.
W moim mieście było go ostatnio aż 1,5 dnia,sukces!!

Na kawę ...

Czwartek, 6 maja 2010 · Komentarze(2)
Do kolegi na kawę okrężną drogą przez Czeladź Piaski,stawiki.Wieczorem wracając już do domu mała motywacja do szybszego kręcenia spowodowana przez młodą bikerkę:)
Przyjemnie się jechało,aż nie chciało się wracać do domu,ale niestety obowiązki wzywały.

Z Krzysiem

Wtorek, 4 maja 2010 · Komentarze(2)
Wspólne odrabianie lekcji coś nie wychodziło,więc dobrym pomysłem okazało się wyjście na rower.Krótka przejażdżka dobrze nam zrobiła,dotleniliśmy się i odreagowali trochę.Dawno już razem nie jeździliśmy,zapomniałem jakie to uczucie.

Letnia pogoda

Czwartek, 29 kwietnia 2010 · Komentarze(0)
Jedna z moich ulubionych tras,czyli:Będzin,D.G Mydlice - Sc Zagórze,Dańdówka,Ludwik,Pogoń.Pierwszy raz kiedy jechałem tą trasą byłem ogromnie zaskoczony gdyż wydawało mi się że to takie wielkie koło a ma tylko 20km.Na wysokości zamku będzińskiego dokładnie na podjeździe kierowca baran skręcający w ulice podporządkowaną zajechał mi drogę.Brak słów po prostu,rzuciłem łaciną i pojechałem dalej.Po za tym spokojnie już bez niespodzianek na drodze.Piękna pogoda,jak w lato,nie za ciepło nie za zimno w sam raz na rower.

Po okolicy

Środa, 28 kwietnia 2010 · Komentarze(0)
Nic specjalnego.Spokojna przejażdżka przez Będzin,Czeladź,Sosnowiec.
Znalazłem młotek murarski na jezdni,widziałem walkę gołębi oraz gówniarz na skuterku wyprzedzający mnie zbyt blisko.Po za tym więcej atrakcji nie było.
Jeszcze wczoraj wywaliło mnie ze strony w momencie kiedy chciałem zapisać wycieczkę.Pan dętka mnie wkurzył bo nie mogłem już potem z powrotem wejść na stronę,dałem se siana.

Spadek mocy

Poniedziałek, 26 kwietnia 2010 · Komentarze(4)
Wyjechałem się spokojnie przejechać,niestety dziwnie jakoś nie miałem siły w nogach.Więc zawróciłem do domu,bo i tak wiedziałem że z jazdy nic nie będzie.Najbardziej zdziwiłem kiedy trzeba było wtaszczyć rower na drugie piętro,który wydawał się ważyć z 20 kg i ledwo go wniosłem do domu.
Takiego osłabienia to jeszcze nigdy nie miałem.