ostani dzień lutego piękny słoneczny dzień.....

Środa, 29 lutego 2012 · Komentarze(6)
Rozglądam się za nową ramą,tym razem rozmiar 17".Merida,którą obecnie posiadam jest "lekko" za duża 18",niestety 2 lata temu kupując rower zdałem się na łaskę sprzedawców.
Za sprawą uprzejmości znajomego miałem okazję przejechać się na jego Kellysie,na ramie 17" i test wyszedł ok.Niby 2 cm a jednak ma takie duże znaczenie.
Ciekawy jestem geometrią ram Authora?
Kilka spraw na "mieście" + testy i uzbierało się parę km.
Dziś można było poczuć wiosnę,dla mnie mogło by już tak pozostać czyli słonecznie i ciepło.

Dario-Wiesz,jak kupujesz cały rower to oczywiście że najlepiej jest przymierzyć.
W moim przypadku jest inaczej,dobieram ramę.napisałeś że Ty i Twoja córka jesteście tego samego wzrostu.Na to nie patrz,kobiety mają dłuższe nogi,i automatycznie sztyca idzie do góry itd...
angelino-Dzięki:) Decyzje już podjąłem,będzie nowy rower,ale na razie nic nie zdradzę.

Rafaello 05:53 wtorek, 6 marca 2012

Życzę Ci trafienia w "dziesiątkę" z wielkoscią ramy, ja ciagle mam albo ciut za małe, albo nieco za duże.

angelino 19:43 poniedziałek, 5 marca 2012

Rozmiar ramy jest bardzo ważny. Ja kiedyś kupiłem daimonda, bo mi się po prostu podobał. Nie patrzyłem na rozmiar, bo jeszcze wtedy o rozmiarach tak nie mówiono. Jest dla mnie za duży, ale jeżdżę, bo się przyzwyczaiłem. Moja córcia kupiła sobie Kellysa z ramą 17,5". Przy moich 176 cm wzrostu, dla mnie jest on komfortowy. Pozycja neutralna, dobrze się składa na zakrętach, nieźle przyspiesza, no i w ogóle cacko. Z córką jesteśmy jednego wzrostu. Tak myślę, że najlepiej jest rower przymierzyć.

Dario 17:32 sobota, 3 marca 2012

Jacek - no bo to jest tak że niby geometrię podają na stronie i teoretycznie powinno grać ale nie ma to jak usiąść na rowerze ,przejechać się i poczuć czy pasuje.
Piotr - niby tak,ale jak jest za duża rama tak jak w moim przypadku nie za bardzo kombinowanie z mostkiem pomaga.Leże po prostu na tym rowerze i tyle,nadgarstki bolą po dłuższej jeździe,i źle się siedzi.

Rafaello 09:47 piątek, 2 marca 2012

Z tym wymiarem jest różnie. W Caymanie rama jest 17", w Kellysie 21" a w Accencie 23". Na wszystkich dobrze się jeździ po odpowiednim ustawieniu siodełka i kierownicy:)

Kajman 07:44 piątek, 2 marca 2012

No właśnie - ja też słabo, raczej znikomo znam się na geo Authora.

JPbike 20:56 czwartek, 1 marca 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tdrec