Okolice Przeczyc

Sobota, 1 października 2011 · Komentarze(10)
Założeniem dzisiejszej jazdy był teren dlatego na Przeczyce dojechałem autem z rowerem.
Zdjęcia z porannego spaceru po parku Żeromskiego.
Poranna mgiełka w parku Żeromskiego © Rafaello

Wybrałem miejsca,w które wcześniej jeździłem z synem lub znajomymi na pieczenie kiełbasek itp.Pierwszy las jaki zaatakowałem wydawał się być spory, po za stawem i jakimś ośrodkiem wypoczynkowym nic więcej ciekawego nie było.
Staw © Rafaello

Ścieżka się już skończyła i jechałem już prawie po trawie,której końca nie było widać.Żadnych atrakcji widokowych las jak las i nic więcej dlatego zawróciłem.
Rower © Rafaello

Ścieżka © Rafaello

Staw © Rafaello

Inna leśna droga okazała się tak samo dojazdem do jakiegoś campingu.
Jadąc asfaltem wyczaiłem fajną szeroką drogę leśną,jednak znów dojechałem do jakiś domków letniskowych w środku lasu.
Droga © Rafaello

Wróciłem na małą tamę czyli do punku startowego,odpoczywając widzę rowerzystę na góralu jadącego gdzieś wzdłuż jeziora więc udałem się jego śladami.
Już zaczynało mi się podobać,wąski kręty singielek,z niespodziankami typu wystające ostre kamienie nagle się skończył i terenowy objazd przynajmniej do dużej tamy niestety był niemożliwy.Po raz kolejny zawróciłem i postanowiłem już sobie odpuścić szukanie na pałę fajnych tras terenowych.
Jezioro przeczyckie © Rafaello

Wyspa na jeziorze przeczyckim © Rafaello

Spiętrzona woda © Rafaello

Posiedziałem nad tamą i wróciłem do domu.
Mimo wszystko wypad uważam za udany,bo chciałem tu przyjechać i odpocząć co mi się udało.Co do jazdy w terenie trzeba będzie poszukać ciekawszych sprawdzonych wytyczonych tras pieszych,rowerowych.Jeszcze nigdy nie byłem rowerem na jurze Krakowsko-Częstochowskiej.Czas się tam wybrać!