Rozluźnić się.....

Wtorek, 15 czerwca 2010 · Komentarze(3)
Przez Czeladź - Piaski - Milowice na stawiki,a potem już do domu.
Jak wszystkim wiadomo rower to dobry sposób na stres i nie tylko,tak tez było i dziś ze mną.Rower pomógł pozbyć się nadmiaru a....wszystkiego co przeszkadza w życiu.Fajnie było:)
A to jedna fotka ze stawików
Meridka na stawkikach © Rafaello

A to fotka zrobiona w piątek,niestety nie byłem tam wtedy rowerem,a bardzo bym tam chciał nim pojechać,ale w jedną stronę od mnie jest prawie 40km.
Pustynia Błędowska © Rafaello

Wybiorę się tam na pewno,pustynia Błędowska jest na mojej liście wycieczek,które chcę zrealizować w tym roku.

benasek
Nie zarośnie tak szybko,zdążysz zobaczyć.Prędzej kłady ją wykończą:)
A z czarownicami to nie gadam bo one cyganią przeważnie.
W drodze powrotnej to by się przydał taki wiaterek w plecy.

Rafaello 18:33 czwartek, 24 czerwca 2010

Pustynię też chciałbym kiedyś obejrzeć... Boję się tylko, że może prędzej zarosnąć.
A te 40 km w jedną stronę to co to dla Ciebie, zamów sobie tylko sprzyjające wiatry, kiedyś czarownice to umiały, musiałbyś z nimi pogadać.
Pozdrawiam

benasek 14:44 czwartek, 24 czerwca 2010

Też się wybieram na Pustynię, jakoś nigdy tam mi nie było po drodze, w końcu trzeba plan zrealizować. Pozdro

piootrj 11:16 środa, 16 czerwca 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciwka