Kierowcy barany....

Środa, 9 czerwca 2010 · Komentarze(1)
Po południu na centrum miałem kilka spraw do załatwienia,trochę głupio się jeździło w ciuchach nie rowerowych.Wieczorkiem po 20:00 kiedy już słońce pomału zachodzi wyszedłem się jeszcze przejechać,bardzo lubię w ciepłe dni właśnie wieczorem pojeździć.Wszystko jest wtedy nagrzane od słońca i ten powiew ciepłego wiaterku,ach...Trasa fajna kierunek zamek w Będzinie i z powrotem,nowy asfalt na ul.Małobądzkiej sprawia że jedzie się tam naprawdę przyjemnie.Na skrzyżowaniu koło stadionu(a tyle co o Kosmie pomyślałem i jej przedostatnim wpisie,w którym o mały włos nie została rozjechana przez pana w kapeluszu) dziadek w kapeluszu normalnie o mało nie zajechał mi drogi.Nie wiedziałem że potrafię tak szybko się wypinać z SPD i zatrzymać się prawie że natychmiast w miejscu.Siedząca obok pani babcia widać że się wystraszyła,natomiast kierowca zachował się jakby był na przepustce z Lublińca,zrobił głupią minę i udał że w ogóle nie wie o co chodzi.
W pierwszej chwili z nerwów miałem kopnąć z SPD-a w maskę,ale na szczęście się w porę opanowałem.Stwierdzam że kierowcy w pewnym wieku powinni mieć co pół roku badania przynajmniej okulistyczne,po prostu nie widzą rowerzystów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wracając jadę sobie spokojnie a tu wyprzedza mnie rowerzystka,a za nią rowerzysta,co to to nie pomyślałem i siadłem im na koło.Przyspieszają,jadę dalej za nimi,28km/h jedziemy dalej,32,34,dalej spokojnie,zobaczymy kto pierwszy spuchnie ja czy oni.Na pogoni koło biedronki skręcamy w Staropogońską,obejrzeli się tylko za siebie i to było by na tyle,myknąłem koło nich i dalej wesoło popedaliłem przed siebie.Pewnie nic nie znacząca przygoda,ale przynajmniej zmotywowało mnie to trochę do szybszej jazdy.
Na ślimaku w Sosnowcu jakiś samochód zatarasował zjazd do centrum,ale nie podjeżdżałem zobaczyć co się stało.
W sumie taka krótka przejażdżka a ile wrażeń:)