Jak na ślizgawce

Sobota, 12 grudnia 2009 · Komentarze(4)
Wystarczyło 0,5 cm śniegu żeby na drodze zrobiła się ślizgawica.Na 22giego Lipca kierowca seicento ląduje na barierkach na moście nad drogą szybkiego ruchu,kierowcy bagatelizują warunki na drodze,samochody ślizgają się jak na lodowisku.Ja pojechałem na stawiki omijając główniejsze drogi unikając tym ewentualnego sprzątnięcia mnie z drogi(chcę jeszcze trochę pożyć).Zrobiłem dwa kółeczka i ponieważ trochę już zmarzłem postanowiłem wracać do domu,w drodze powrotnej warunki już się poprawiły,gdzie nie gdzie przejechały piaskarki sypiąc solą i drogi były już mokre,ale na drogach bocznych były miejsca gdzie było ślisko i należało jednak uważać.

niradhara
To już normalne w naszym kraju
JPbike
Jeżdżę bo zdrówko nie bardzo to też jest pretekst,co nie ma nic wspólnego z tym że chcę pokazać że jestem twardy i jeżdżę w taką pogodę.A jeździć lubię tak jak My wszyscy :)
Kajman
Rower jak rower,ale jak siebie rozwalisz nie daj Boże to będzie bieda.Ja dziś jeździłem wolno i wcale mi to nie umniejsza w niczym,przecież robię to dla siebie a głównie dla zdrowia.Uważaj na siebie tym bardziej na kołach 28" w zimę....wiem bo jeździłem na takich...
pozdrawiam wszystkich :)

Rafaello 21:54 sobota, 12 grudnia 2009

Fakt:( Dzisiaj mnie tak poniosło, że gdyby nie ABS to popierdółkę rozwaliłbym w drebiezgi:( Trzeba uważać
Pozdrawiam

Kajman 21:12 sobota, 12 grudnia 2009

Najważniejsze że w ogóle jeździsz :)
U Was śnieg ... u mnie na razie nie ma :)

JPbike 20:19 sobota, 12 grudnia 2009

Służby drogowe tradycyjnie zaskoczone zimą ;P

niradhara 18:13 sobota, 12 grudnia 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luzla