Strzemieszyce...

Wtorek, 15 września 2009 · Komentarze(2)
Miało być nie daleko,ale kusiło mnie w stronę Strzemieszyc.Chciałem ocenić którą drogą jest bliżej jadąc na przykład na pustynie Błędowską,czy właśnie przez Strzemieszyce,czy przez centrum Dąbrowy Górniczej.Dojechałem do krzyżówki z drogą na Ogrodzieniec czyli tam dalej drogę już dobrze znam bo często kiedyś jeździłem samochodem do Błędowa.
Miałem ochotę pojechać dalej do Sławkowa,potem Bukowno i powrót przez Maczki,była by to zajefajna i nawet dłuższa wycieczka,niestety musiałem wracać z powodu oczywiście braku czasu.
Myślę że kiedyś sobie taką wycieczkę zafunduję,na dziś zadowalam się tym co było.
Aby droga powrotna nie była zbyt nudna więc wróciłem przez Kazimierz Górniczy,rewelacyjnie mi się dziś jechało,to był dobry dzień na dłuższą wycieczkę a być może nawet na setkę,niestety tego się przewidzieć nie da jak człowiek wyjeżdża z domu jak się będzie jechało.
Na Mecu w stronę Środuli próbowałem gonić autobus,ale najpierw złapały nas światła a potem to już dupa autobus pojechał i tyle go widzieli.
Za to na Środuli mój ulubiony kawałek w stronę centrum,wykręciłem max 50km/h,a potem już sobie tak leciałem około 40km/h aż do samego Sielca.
Sam nie dowierzałem temu co licznik pokazywał,po 30 kilometrach chciało mi się jeszcze na tyle wysilać,ale dobry dzień nie jest codziennie.
Super mi się jechało wypociłem się jak w saunie bo jechałem w długim rękawie a potem bardzo się ociepliło,po prostu rewelacja.
Na sam koniec dopiszę że dziś dwie blondynki w blachosmrodach próbowały mnie zabić,ale im się to nie udało,za to ja żałowałem że im nie skopałem lusterek,ale następnym razem tak zrobię,wypnę się i będę kopał SPDami po czym się tylko będzie dało!!!!