Stawiki

Czwartek, 20 sierpnia 2009 · Komentarze(3)
Po południu zrobiło się gorąco,Krzyś chciał się wykąpać więc wybraliśmy się na stawiki.Przy okazji chciałem sprawdzić jak się będzie jeździło na nowym siodle.
Fajnie się złożyło bo na stawikach spotkałem znajomą,i dzięki temu miał kto na Krzysia spojrzeć kiedy się kąpał,ja w tym czasie jeździłem sobie dookoła sprawdzając i regulując siodło.Dziwne wrażenia mam bo byłem w "zwykłych" ciuchach więc jakoś tak jeszcze się nie przekonałem do nowego siodła,na pewno inaczej będzie w pampersie.

djk71 11:08 piątek, 21 sierpnia 2009

Fakt często bywam w rowerowym,ale nie tak często wydaje kasę.
A jak już wydaje to zazwyczaj dlatego że muszę.Prują mi się krótkie gacie i rękawiczki,mam nadzieje że uda mi się objeździć do końca ciepłych dni.
A myślałem kiedyś że to utrzymanie auta jest drogie,jednakże się myliłem,tym bardziej że na dzień dzisiejszy mam trzy rowery w rodzinie - masakra!!!!

Rafaello 11:01 piątek, 21 sierpnia 2009

Patrząc po liczbie wizyt w sklepach rowerowych jesteś chyba ulubieńcem sprzedawców :-)

djk71 06:23 piątek, 21 sierpnia 2009
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylwul