Przeczyce

Sobota, 4 lipca 2009 · Komentarze(4)
Spakowaliśmy namiot,śpiwory i wyruszyliśmy na krótką wycieczkę na Przeczyce.
Pogoda super,tempo wycieczkowe,humory dobre,czego chcieć więcej.
Po rozpakowaniu się na miejscu idziemy popływać a potem jeszcze lansik po okolicy.
Zmęczeni całym dniem idziemy spać,dość późno.
Krzysiu z wielbłądem © Rafaello

przy drodze © Rafaello

Krzysiu w namiocie © Rafaello

trasa:Będzin-Sarnów-Psary-Dąbie-Malinowice-Toporowice-Przeczyce

djk71
Trening w sumie nie zły,ale na góralu bardziej dostaje w tyłek.Co ciekawe pomimo obciążenia rower po płaskim całkiem nie źle się toczy,jedynie na podjazdach czuć obciążenie no i i przy rozpędzaniu się,a tak jak się rozhula to ciężko zatrzymać.

Rafaello 10:47 środa, 8 lipca 2009

Ładnie, ładnie... prawdziwy trening przed większą wyprawą :)

djk71 06:23 wtorek, 7 lipca 2009

I jeszcze dodać trzeba że Krzysiu wiózł dwa śpiwory,a gdzie tam jeszcze przybory do gotowania,których tym razem nie zabieraliśmy ze sobą,no i rzeczy tylko na dwa dni.
Strach pomyśleć co będzie jak wybierzemy się na dłużej.

Rafaello 13:55 poniedziałek, 6 lipca 2009

O rajusiu ale pakunkow :) ale najwazniejsze ze wypad udany:) juz widze jak ja sie licznie zapakuje na bornholm chyba tez mnie nie bedzie widac zza roweru ;D

Agenciara 11:02 poniedziałek, 6 lipca 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa losic