Dolina trzech stawów - Katowice

Sobota, 18 kwietnia 2009 · Komentarze(2)
Wstyd się przyznać,ale byłem, tu chyba dopiero drugi raz w życiu,z czego pierwszy blachosmrodem i to nawet nie wiem kiedy.A mowa oczywiście o trzech stawach w Katowicach,ładne miejsce,jest gdzie pojeździć,typowe rekreacyjne miejsce, takich miejsc powinno być więcej.Dojechaliśmy tylko do lotniska pod Giszowcem,to znaczy ścieżką przez las za lotnisko aż.Potem nawrót,po drodze w barze mały popas i jazda do domu.Zdążyliśmy przed zmrokiem no prawie,piękny zachód słońca,niestety tylko w mojej pamięci bo aparat został w domu.
Oczywiście było super.

Fajne miejsce,na pewno tam jeszcze pojeździmy z młodym,rzeczywiście nie tylko młodzi na rowerach.
Dojazd z Sosnowca niestety przez Szopienice,ja potem jadę prawie do centrum i skręcam na os.Paderewskiego,możliwe że można inaczej.

Rafaello 09:26 poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Ostatnio tam nie jeździłem ale miejsce świetne na rower
jest tam masa rowerzystów podobnie jak w parku w Chorzowie
co ciekawe dużo seniorów

Tylko dojechać tam z Sosnowca jest nieciekawie.

olo81 01:40 poniedziałek, 20 kwietnia 2009
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wszeb