Po miescie

Środa, 15 kwietnia 2009 · Komentarze(3)
Do Plejady za plecakiem dla Krzysia,potem coś przekąsić i do domu.
Tyłek nadal dokucza,twarde to siodło,skoro do tej pory się nie przyzwyczaiłem to może czas pomyśleć o innym,tylko że to znów wydatek!!!!

ewcia0706
To dobry pomysł,tylko czy akurat będzie pasowało do mojego.
olo81
Jeżdżę tylko w pampersie i bieliźnie oddychającej,owszem jeżdżę sporo,ale to były dość krótkie trasy,a te ostanie dopiero trochę dłuższe.
Sam nie wiem czemu,może się przyzwyczaję,gadają że twarde siodła lepsze.
Pojeżdżę i zobaczę co będzie dalej,wiesz temat siodła to bardzo indywidualna sprawa,każdy zanim sobie dopasuje siodło dla siebie to musi trochę pocierpieć,wypróbować,poeksperymentować.
pozdrawiam wszystkich :)

Rafaello 09:54 piątek, 17 kwietnia 2009

Ja też mam twarde, ostatnio przy klejeniu plakatów koledzy przeciorali mnie po dziurach i odczułem to bardzo.
Ale to początek sezonu i tyłek szybko się przyzwyczaja.

W sumie to ty już sporo kilometrów trzasnołeś, nie wiem może to przez spodenki bez pampersa, albo bawełanianą bieliznę.

olo81 07:37 piątek, 17 kwietnia 2009

niedawno w Lidlu były nakladki na siodelka zelowe...niezbyt drogie...:)

ewcia0706 09:12 czwartek, 16 kwietnia 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwala