Upał 24 stopnie

Sobota, 4 kwietnia 2009 · Komentarze(2)
Trasa - Sos.Pogoń - Sos.kukułek - Sos.Klimontów - Sos.Porąbka - Balaton - Sos.Maczki - Jaw.Szczakowa - Jaw.Centrum - Jaw.Oś.Podłęże - Jaw.Oś.Stałe - Jaw.Łubowiec - Sos.Jęzor - Sos.Niwka - Sos.Dębowa Góra - Ludwik - Sos.Pogoń.

Pogoda dosłownie letnia,jechałem w samej koszulce i krótkich gaciach,co za przyjemne uczucie poczuć miły wiaterek po prostu rozkosz.
Parę odpoczynków fotek żadnych.W Jaworznie zaskoczenie w centrum zmiana organizacji ruchu,ale co tam rowerem, to się człowiek wszędzie wciśnie.Miałem na Podłężu zrobić sobie dłuższy odpoczynek,ale jakoś tak się rozpędziłem że się zatrzymałem na skwerku na oś.Stałym,zszamałem banana posiedziałem z 15 minut i dalej w drogę.gdy wjeżdżałem do Sosnowca to już mi zaczęło wszystko przeszkadzać,począwszy od siodła po kierownice itd...Doturlałem się do domu,po prostu było zajebiaszczo,aby pogoda była taka najlepiej przez cały rok,a deszcz niech pada tylko w nocy.
popzdrawiam :)

No prawie zawitałem bo nie pojechałem na skwerek koło boiska koło lasu a zamierzałem.
Na Podłężu mieszkał mój wujek na Towarowej kupę lat,więc składakiem jako 13latek przyjeżdżałem już wtedy,znam tę okolicę trochę i chętnie tam zaglądam czasami :)

Rafaello 20:26 sobota, 4 kwietnia 2009

O, nawet na moje osiedle zawitałeś ;)

vanhelsing 18:35 sobota, 4 kwietnia 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwato