Po mieście

Czwartek, 12 marca 2009 · Komentarze(3)
Do rowerowego po stare opony,które wczoraj zostawiłem.Dopiero dziś na spokojnie jadąc na nowych oponach bez emocji mogłem zobaczyc jaka różnica jest w jeździe.
Jadąc nie szybko już czułem różnice,przedewszystkim stare opony cholernie szerokie i ciężkie,ale miały i plusy dobre były w terenie i na sniegu (w miare)pomimo że też slicki.Dobra tyle o oponach,pogoda do bani nadal,śnieg zimny wiatr eh....,ponoć w weekend ma byc sucho to jest szansa że pojeździmy.

Właśnie to parę minut temu zobaczyłem... :-(

djk71 07:07 piątek, 13 marca 2009

Darek
Jak na razie pogoda mnie dobiła już dziś na maxa,wstaje a tu śnieg za oknem pada.
Też mam nadzieje że jutro już będzie inaczej,że w końcu przestanie padać i wyjdzie słońce.
Nie ma nic gorszego jak w weekend pogoda nie pozwalająca na jazdę na rowerze,kiedy własnie jest najwięcej czasu na to.
pzdr :)

Rafaello 07:04 piątek, 13 marca 2009

Oby tak było bo plany mamy duże...

djk71 23:19 czwartek, 12 marca 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages