Tradycyjnie

Sobota, 28 lutego 2009 · Komentarze(5)
Nic nadzwyczajnego, najpierw wypożyczalnia potem lody w Mc.Donalds.
Pogoda kapryśna zwłaszcza temperatura nas trochę oszukała,po południu było nawet 6 stopni,natomiast my wyjechaliśmy późno i już tak ciepło nie było,szybko się ochładzało i gdy wracaliśmy było już około 0 stopni zrobiło się ślisko miejscami.
No ale przy tak zawrotnych prędkościach jakimi się ostatnio poruszamy to raczej niewiele nam się może stać nawet przy śliskich nawierzchniach he he he he - a tak serio to zawsze należy uważać bo nigdy nie wiadomo kiedy można się wywalić nawet jadąc wolno.Krótka,ale przyjemna przejażdżka pomimo że chłodno trochę było.

benasek
Jak Ci się lodów chce to rowerek i jazda do sklepu :)
van
Czym mniejsza różnica temperatury pomiędzy otoczeniem a Twoim organizmem,tym lepiej czym wyzsza tym gorzej,dlatego najszybciej od lodów przeziębisz się latem :)
pozdrawiam wszystkich :)

Rafaello 15:11 niedziela, 1 marca 2009

Van, wlasnie na bolace gardlo najlepsze sa lody! Poza tym narobiliscie mi na nie ochoty, tylko kto mi po nie pojdzie?

Pozdrawiam.

benasek 13:36 niedziela, 1 marca 2009

Lody przy takiej pogodzie i to jeszcze na rowerze.. brrr, aż mnie gardło zabolało ;P

vanhelsing 12:41 niedziela, 1 marca 2009

Taak,lody były pycha,choć przez chwilę jedząc loda zastanawiałem sie czy nie lepiej było wziąźć ciepłą herbatkę,nie powiem abym sie rozgrzał po tym lodzie,dobrze że była mała górka zaraz więc ....Jak na razie nawet kataru nie mam,to bardzo dobrze.

Rafaello 09:59 niedziela, 1 marca 2009

Lody no proszę... Smaka mi narobiłeś :]

Galen 09:09 niedziela, 1 marca 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa roczy