Niedzielny spacer rowerowo rekreacyjny w śnieżycach i nie tylko

Niedziela, 15 lutego 2009 · Komentarze(0)
Śnieg,słońce,górki,wszystko dziś było,krótko,ale z przygodami.
Pogoda w kratkę,śnieżyce przeplatały się z wychodzącym słoneczkiem,ale słońca mało tylko przejaśnienia.Najpierw do parku środula zobaczyć jak ludzie śmigają na nartach dzieciaki na sankach.Wtoczyłem się pod górkę po śniegu ciężko się jechało,zresztą cała moja podróż odbywała sie po śniegu bo jezdnią nie chciałem jechać bo kupe wody i błota i soli.Postałem chwilę(spojrzenia ludzi bezcenne),poprzyglądałem się chwilę jak jeżdżą na nartach i dalej w drogę.
Poniosło mnie na zagórze i wymysliłem sobie że wrócę przez Kukułek,na wysokości stacji benzynowej chciałem sobie skrócic drogę przez pole,była ściezka wydeptana więc sie skusiłem,niestety potem darłem z buta bo jechac sie niestety nie dało.
Potem już przez osiedle willowe( górą czyli nie asfaltem)i tak dotarłem do ul.Waweli w dół potem przez park sielecki potem Żeromskiego.Kupa śniegu,cięzko się jechało zmęczyłem sie nie powiem,ale było świetnie nowe doświadczenia przaygody,jazda w śniezycy bezcenna przygoda.