Wieczorne kręcenie

Wtorek, 28 października 2008 · Komentarze(0)

Wcześniej jeszcze do sklepu rowerowego zakupić kurtkę ciepłą,nie dało się jeździć w normalnej,choćbym pod nią założył wszystko co mam w szafie to i tak mnie przewiało.
W rowerowej zupełnie inna jazda,choć trzeba się przyzwyczaić bo wrażenie jakby było chłodno,ale tak po za tym to spoko.

pogoń-Będzin-Pogoria III (Parking) -> Pogoria III (Piekło - Ośrodek Żeglarski) -> Pogoria IV -> Pogoria IV (ścieżka rowerowa) -> Pogoria IV (śluza duża) -> Pogoria IV (śluza mała)-> Dąbrowa Górnicza (Ujejsce) -> Dąbrowa Górnicza (Ząbkowice) -> Dąbrowa Górnicza (Antoniów) -> Pogoria IV (ścieżka rowerowa) -> Pogoria III (Piekło) -> Pogoria III (Parking) -> Dąbrowa Górnicza (Dziewiąty) -> Dąbrowa Górnicza (Centrum)-Będzin-pogoń(traska skopiowana od Grześka hehe)
kilka szybkich smsów z Grześkiem i już kręcimy sobie fajnie po pogori i okolicach.
Lampki się spisały nikt po drzewach nie jeździł,był nawet moment że zaczęło delikatnie mżyć,ale nie rozpadało się na szczęście i mogliśmy do końca cieszyć się fajna pogodą.Super klimat wieczornej jazdy,pogoria 4 pięknie wygląda nocą,szkoda tylko że mój aparat nie ma zaawansowanych funkcji takich jak dłuższe naświetlanie bo były by super fotki ;pięknie odbijające się światła zabudowań na tafli wody pogori 4.Można by było sobie tam tak jeździć po tej ścieżce rowerowej w tą i z powrotem tak bardzo mi się podobało,lecz niestety trzeba było do chałupki jechać bo czas gonił.
Było jak zawsze fajnie,Krzyś oczywiście spisał się na medal jak zwykle.