kręcimy,kręcimy nie opylamy!
Takie

Wtorek, 19 sierpnia 2008 · Komentarze(0)
Takie motto miała dzisiejsza przejażdżka niedaleko domu,jeździłem właściwie w kółko prawie że.Pod ślimaczka parę razy dziś podjeżdżałem,ścigałem się z bikerem,który cisnął na góralu szanse miałem taką że mnie nie zgubił,przynajmniej nie na takim krótkim dystansie nie wiem może było że 700 m lekko z górki,licznik wskazał 38km/h fajny sprint,potem gość w lewo a ja w prawo.Chwila odpoczynku bo zmachałem się trochę i znowu kółeczko czyli pod ślimasczka bardzo przyjemny podjazd,potem trochę prostej i w lewo na ulicę na której mieszkam znowu zakręt patrze skuter mnie leniwie wyprzedza i znowu mi się śrubka odkręciła i za nim przwie go dogoniłem,ale zobaczył w lusterku co się dzieje i docisnął ja niestety nie mogłem docisnąć bo już i tak miałem gdzieś ze 34km/h a było pod górkę lekko.Potem jeszcze większe kółeczko czyli ul G Roweckiego-Gospodarcza-Staropogońska-Mariacka dom.
Jak zwykle było super,pomimo że nogi trochę bolą,ale to nic.